Welcome to Fuck I'm Stoned! We've all had times where we've smoked too much and usually crazy things happen! You can vote on each entry to tell the person to smoke on, or put the bong down and stop smoking!

Send your pix to: [email protected] to be featured on our upcoming blog

Buy Herbal Vaporizers Online!

Submit Story


here sitting by my self and reading FIS and it so fucking awsome lol

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
April 13, 2017 at 7:19 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



Tomorrow i have an interview for a job.. computer science shit,, IT shit and i'm stoned as fuck and drunk too a little. fucking fucking im a stoner.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
April 1, 2017 at 5:12 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



my eyes feel nonexistent

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
March 20, 2017 at 11:05 pm by Anonymous in - Bug-Out
Share Story [+]



Bruh I straight up just smoked my bowl CLEAN. I ain't talking just the weed outta the bowl. I scraped the res off and smoked that shit too. I am tripping balls from this shit. Resin rips even tho it's fucked for your lungs.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
March 15, 2017 at 11:42 pm by Yaooboiiiisah in - Bug-Out
Share Story [+]



Smoked like an entire pre roll j in my car and I am high as fuck right now even though I was supossed to study for my calculus exam this Thursday holy fuck I am sooooo fucked rip my grades -some college kid in 2017

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
March 7, 2017 at 11:56 pm by Anonymous in - Bug-Out
Share Story [+]



Yo so I'm pretty stoned right now and its makin me remember this other time recently. I was so stoned that I felt like my head was bending and I was getting OEVs like DXM. Fuckin' awesome.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
March 7, 2017 at 10:51 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



Fuck I'm stoned. Sitting in my bed, with my cat, looking up psychedelic bangers on YouTube, listening to my neighbours.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 27, 2017 at 5:06 am by Anonymous in - Newbies
Share Story [+]



Smoked weed then I watched 5 hours of ary. I only believed a straight eighth of what I watched though. Unfactual garbage.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 26, 2017 at 10:12 pm by Anonymous in - Bug-Out
Share Story [+]



I am so fucking stoned right now to the point I have been dying to go out for a spliff and I can't muster the energy to get up and walk around 3 metres to the door to go outside. Oh god, I would also need to reach down and put SHOES on, I'd have to lift my arms out to put my coat on and don't even get me started on my frail fingers turning they key in the door. Not only that but I have to put pressure on the door handle downwards. I almost can't catch my breath thinking about it. I'd love another doobie but staying here isn't even a choice. I just can't rn. I just want someone to hold my phone in perfect view for me and I just want to read shit. Read shit and watch vines and laugh at other people misfortune. I have a lazy eye right now I'm sure. Haha

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 24, 2017 at 8:04 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



what if a butterfly made out of fruit roll-ups comes to rescue us?

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 23, 2017 at 11:00 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



when ur frens find out ur a stoner cuz of all the empty eyedrop bottles u had

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 23, 2017 at 7:46 pm by Anonymous in - Busted
Share Story [+]



Omg I literally wrote a fucking essay on how fucking high I am. How fucking high am I? I closed the window because I had no Wow I can't even think of what I was trying to say. But wow I wish you could all hear my thoughts Isn't it terrible when you have finished your netfkix show and are high as duck and do t know what to watch. The weight of the world on my shoulders

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 19, 2017 at 6:49 am by Anonymous in - Bug-Out
Share Story [+]



Smoking wax in my new dab pen and I'm sooooooo far gone. I made minute rice and couldn't figure out how long to microwave it.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 17, 2017 at 3:02 am by Anonymous in - Bug-Out
Share Story [+]



High. Kids are asleep...I'm in the apparent "majority" of stoners these days...30-60 year olds. For social context reasons, I am in my 30's. I smoked weed at 18, I drank beer at 18 too, a camping trip to smoke was the first to happen for the two. I preferred smoking then, it did not make me sick.

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 12, 2017 at 2:11 am by Anonymous in - Bug-Out
Share Story [+]



Did you see it?

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 6, 2017 at 1:36 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



Yeah so Im on google and I'm high bc I'm not in class in college so I say hey google I'm hi and they took me here bc Im high. My name is Henry!

read comments (0) Totally stoned, bro. (0) - Put the bong down, man! (0)
February 6, 2017 at 1:35 pm by Anonymous in - Stoner-Moment
Share Story [+]



[ Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 145 ]
Buy Herbal Vaporizers Online!

web statistics







All content at FuckImStoned.com is for EDUCATIONAL and ENTERTAINMENT purposes ONLY. This web site is for MATURE audiences only. We strongly encourage those users under 18 years of age to EXIT this site immediately.